loading...
من وآقايي
فاطي جون بازدید : 268 چهارشنبه 09 شهریور 1390 نظرات (4)

سلام به همگي عيدتون مبارك باشه ....نمازروزه هاتون مقبول

امروزاومدم تا آخرين آپم قبل ازرفتنم به مشهد رو بذارم به لطف خدا تا پنج ساعت ديگه ميرم

نميدونيد

كه چقدر خوشحالم به هرحال اومدم تا قبل رفتن اول عيد روبهتون تبريك بگم بعدم عيدمو ازتون

بگيرمو وبرم

توقسمت نظرات عيدي من يادتون نره!!!!!!انشالله تا سه شنبه ميامو آپ ميكنم وازخاطراتم

تومشهدباپري مينويسم

مطمئنم حسابي به منو وپري خوش ميگذره واسه همه چيزمون ازموقعي كه تواتوبوسيم گرفته

تا موقع زيارت

 وموقع خوابمون وحتي بازار رفتنامون كلي برنامه ريزي كرديم...هورااااااااا

واسه همگي آرزوي خوشي روزافزون دارم به اميد حق....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نمی دانم چرا امشب واژه هایم خیس شده اند مثل آسمانی که امشب می بارد.... و اینک باران بر لبه ی پنجره ی احساسم می نشیند و چشمانم را نوازش می دهد تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم ..................................................... من فاطي ام عاشق محسنم خوشحال ميشم نظراتتون رو راجع به خودم وعشقم بدونم... asheghetam moh3en jonam
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 399
  • بازدید کلی : 7,433