loading...
من وآقايي
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط s&a در تاریخ 1348/10/11 و 10:05 دقیقه ارسال شده است

سلام فاطي جون خيلي ناراحت شدم وبلاگت حذف شد منم يه وبلاگ ديگه درست كردم البته قبلي هم حذف نشده بهم سر بزني عزيزم منتظرم
اين وبلاگ جديدمه امين نميدونه
http://s-l0ve-a.blogfa.com/


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نمی دانم چرا امشب واژه هایم خیس شده اند مثل آسمانی که امشب می بارد.... و اینک باران بر لبه ی پنجره ی احساسم می نشیند و چشمانم را نوازش می دهد تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم ..................................................... من فاطي ام عاشق محسنم خوشحال ميشم نظراتتون رو راجع به خودم وعشقم بدونم... asheghetam moh3en jonam
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 126
  • بازدید سال : 410
  • بازدید کلی : 7,444