loading...
من وآقايي
فاطي جون بازدید : 189 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (2)

سلام به تموم بروبچ من تازه ازلوكس بلاگ اسباب كشي كردم البته به خاطر نامردي مديرش دوتاوبلاگ هام حذف شده ونميشه مطالب قبليمو بذارم تواين وب واسه همين سعي ميكنم الان خودمو كنترل كنم وبلايي به سراين لوكس بلاگ نيارم پس باخونسردي به دوستايي كه تازه باوبم آشناميشن ميگم كه من ومحسن عاشق همديگه ايم البته عشق ما مثل اين عشقاي ... نيست ومن تقريبا تموم خاطراتمون روتووبم مينويسم چون حوصله  دفتروكاغذروندارم وخاطراتمو مينويسم واسه اينكه چندساله ديگه به لطف خدابامحسنم وبچه هامون بشينيمو خاطرات گذشتمونو بخونيم!!!البته اميدوارم مثل لوكس بلاگ نشه وتا قبل رسيدن من به آرزوم اين خاطراتم حذف بشه!!!آخ كه نميدونيدچقدرخاطره ازروزايي كه محسنم نبود ومن لحظه شماري ميكردم تابرگرده وازروزايي كه بعداز هفته ها ميديدمش وعشق بازي هامون كه حدواندازه نداشت و...نوشته بودم كه همش دودشد رفت هوا من كه مديريت لوكس بلاگو نميبخشم واميدوارم تاوان كارشو پس بده...بگذريم به هرحال اومدم تاازامروز اين وبمو راه بندازم البته سعي ميكنم وبم خشك نباشه  وتوي پيوندهاي روزانه ام ازهمه جورمطلبي استفاده كنم

برچسب ها لوكس بلاگ , محسنم , عشق ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطی در تاریخ 1348/10/11 و 15:04 دقیقه ارسال شده است

سلام فاطی جون بالاخره پیدات کردم ... یعنی وب منم حذف شده؟.. :
Sشکلکشکلکواقعاااااااا نامردیه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نمی دانم چرا امشب واژه هایم خیس شده اند مثل آسمانی که امشب می بارد.... و اینک باران بر لبه ی پنجره ی احساسم می نشیند و چشمانم را نوازش می دهد تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم ..................................................... من فاطي ام عاشق محسنم خوشحال ميشم نظراتتون رو راجع به خودم وعشقم بدونم... asheghetam moh3en jonam
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 404
  • بازدید کلی : 7,438