loading...
من وآقايي
فاطي جون بازدید : 214 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (2)

بادوتا خبرخوب اومدم اول اينكه با آقايي آشتي كرديم...هورااااااااااا{#85}
واي كه چقدرخوشحالم من كه گفتم محسن من مهربونه ...اگه قرارباشه هنوزعشقمو نشناخته باشم كه بي فايدس البته درمورد يه سري اعتقادات اشتباه كرده بودم واون دليلش چيزديگه اي بود كه باحرفاش قانعم كرد...تازه اين يكي ازخبرهاي خوش امروزبود...خبربعدي اينكه بالاخره حاجتمو گرفتمو ويكي ازچيزهايي كه ازخداتوشبهاي قدرخواستموبرآورده شد {#58}دارم ميميرم ازخوشحالي امروزازبسيج دانش آموزي زنگم زدن {#80}وچون فعاليتم توبسيج مدرسه زياد بود بادوست جون جونيم پريوش قراره عيد فطرانشاا...بريم مشهد....هورااااااااااااااچقدرخوش ميگذره
{#77}
من وپري سال سوم راهنمايي هم باهمديگه رفتيم مشهد والان بعدسه سال بازقراره كه باهم بريم ...من وپري روهيچ جوري نميشه ازهم ديگه جداكرد ...{#20}تااندازه اي كه امام رضا قربونش برم جفتمونو باهم دعوت ميكنه واسه پابوسش اونم واسه باردوم...الانم باپري درحال آماده كردن مقدمات سفريم...راسي اين باراول ازآقايي اجازه گرفتم واونم قبول كرد البته گفت اونم قراره چندروزه ديگه بره تهران ديدن آبجيش وبعدشم شمال وآخرسرم مشهد...يكم ناراحت شد گفت اگه زودترخبردارميشديم سفرشو جلو مينداختو باهم ديگه ميرفتيم مشهد...الانم واسه فرداقرارگذاشتيم هم ديگه روببينيم البته من هنوزجواب قطعي بهش ندادم آخه يكم بابت مامي استرس دارم!!!خب ديگه زياد حرفيدم فرداانشاا...مياموخبرهاي داغ بهتون ميدم{#88}!!!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Iman در تاریخ 1348/10/11 و 17:21 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم.منم به اسم من واقایی شکلکلینکت کردمشکلکخوش بگذره زیارتشکلک

این نظر توسط ایمان در تاریخ 1348/10/11 و 3:09 دقیقه ارسال شده است

سلام.عزیزم .درست میگی من هم الا ن با موزیلا وارد وبلاگت شدم کاملا بی عیب است.
برای رفع مشکل از اینتر استفاده کن تا بین متن ها فاصله بدفته وخطوطش کمترچه.
فکرمیکنم اینجور درست بشه.امیدوارم.خدانگهدارشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نمی دانم چرا امشب واژه هایم خیس شده اند مثل آسمانی که امشب می بارد.... و اینک باران بر لبه ی پنجره ی احساسم می نشیند و چشمانم را نوازش می دهد تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم ..................................................... من فاطي ام عاشق محسنم خوشحال ميشم نظراتتون رو راجع به خودم وعشقم بدونم... asheghetam moh3en jonam
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 124
  • بازدید سال : 408
  • بازدید کلی : 7,442