loading...
من وآقايي
فاطي جون بازدید : 199 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (4)

ديشب خواستيم باآقايي آشتي كنيم زنگم زد وگفت الان پشت فرمونم رسيدم خونه بهت ميزنگم اماازشانس بدمن ديشب تو اتاق مامي اينا موش پيداشدومامي ازترسش اومدتواتاق من لالايي كنه نميدونيد چقدركفري شدم شارژدوتاخطامم كه تموم شده بود ونميشد به محسن بگم چي شده ...چندباري زنگيد ولي قطعش كردم اونم ديگه زنگ نزد...حالا مشكل شد دوتا خداكنه فكرنكنه واسه اينكه لجشودربيارم جواب ندادم وحرفموباوركنه واگرنه....به هرحال من كه طاقت ندارم وكاش زودترآقايي بيدارشه تا باهم بحرفيمmoh3en jon dostet daram

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Iman در تاریخ 1348/10/11 و 18:44 دقیقه ارسال شده است

سلام.شکلکچه رمانتیکشکلکدیگه مندگارشودیاشکلکقلبت .قالبت هم سالم بدون عیب.شکلک

این نظر توسط بهمن در تاریخ 1348/10/11 و 12:18 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز خوش حال شدم که به وبلاگ من سر زدین وبلاگتون زیباست ...
وبلاگ شما ثبت شد ...
لطفا ما رو با نام (¯`· بیا اینجا ´¯)
و آدرس http://mario8344.rozblog.com
ثبت کنید ... با تشکر شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نمی دانم چرا امشب واژه هایم خیس شده اند مثل آسمانی که امشب می بارد.... و اینک باران بر لبه ی پنجره ی احساسم می نشیند و چشمانم را نوازش می دهد تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم ..................................................... من فاطي ام عاشق محسنم خوشحال ميشم نظراتتون رو راجع به خودم وعشقم بدونم... asheghetam moh3en jonam
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 393
  • بازدید کلی : 7,427